Ben 20 yaş altındaki gençlerin yerinde olsam, direk sanayiye giderim. Ciddiyim. Seneler harcayıp üniversiteli işsizler ordusuna katılmaktansa, zaten artık usta yetiştirecek eleman bulamayan sanayi benzeri meccralarda kendime yatırım yaparım. Örneğin motor ustası ol, üstüne iki tane yabancı dil çak, diller sayesinde işini ileri seviyeye taşı. Üniversitede arkadaşların iş aramaya başladıkları dönemde sen iş yerini açmış, altına arabanı çekmiş hayatını düzene oturtmaya başlamış olursun.