Sevgili büyük abilerime ablalarıma , Şimdi den geceniz güzel olsun
Ben 12.Sınıf Öğrencisiyim Meslek Lisesinde Bilişim Bölümü Okumaktayım
Şuan psikolojim Allah bulak ne yapsam bir tutarı olmamakta kendimi bitkin ve ruh halim çökük hissediyorum
Ders kitabı aldım çalışmak için alırken çok heves ederek aldım daha kitabın yüzünü açamadım çünkü nerden nasıl yapılacağını bilmiyorum hangi konudan başlamalıyım ytden izlediğim hangi derse başlamalıyım saçma geliyor
Yazılım konusunda kendimi geliştirmek istiyorum bootstrap konusunda o konuya nerden başlayacağımı bilmiyorum
Corel draw öğrenmeye çalışıyorum çalıştığım matbaada kendi çapımda tasarımlar yapabiliyorum az çok yani konuya hakimim
Tek hedefim çalışmak ve ömür boyu düzgün bir biçimde çalışmak istiyorum refah seviyesinde tutmak istiyorum ama sanki üstümde bir şey mi var anlam veremedim yapma diyor bırak ne oluyorsa olsun ama içim içimi yemekte bir işi
yapmaya çalıştığımda da ya hevesim kursağımda kalıyor yada bir şeyler ters gitmek üzeri kurulu olarak önüme seriliyor bu psikolojiyi yaşayanlar varsa yaşayıp nasıl bunların kilitlerini kırdı nasıl becerdi bilmek istiyorum
sizce bir psikiyatri görünmemi gerekli çok hayal kuruyorum gerçekleştirmek istiyorum içim içimi yemekte ama yapamıyorum beynim bir yerden sonra istemsizce mal oluyor öyle kalıyor
Sizleri abim ablam gibi gördüğüm için kendimi açıklamak istedim buraya kadar okuduysanız sizi çok seviyorum