Omur34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu nasıl bir yönlendirme şekli? Psikiyatriye görünmek nasıl bir sorunla çıkabilir karşınıza? İnsanlar sadece delirmek üzere olduğunda mı gidiyor zannediyorsunuz?

Geleceğe yönelik zaman zaman hepimizin karamsar olduğu zamanlar olabiliyor. Yeteneklerimizi farkedemeyebiliyoruz. Boşvermişlik, tükenmişlik vs.

Soyut yada somut ilk olarak sana negatif hissettiren şeyleri hayatından çıkarmakla başla. Bu durum uzun sürmeye başladığında bir psikologdan yardım alabilirsin. Yalnız olmadığını bil ama uzun sürmesi veya bu süreci iyi yönetemediğin her dakikanın senin hayatından gittiğini bil.
Sizce şunu yapın bunu yapın gibi bir yönlendirmem olmuş mu, yoksa naçizane kendimce bir yorum mu yapmışım ? Heyecan yapmayın hocam fazla sakin...