Ben 20 yaş altındaki gençlerin yerinde olsam, direk sanayiye giderim. Ciddiyim. Seneler harcayıp üniversiteli işsizler ordusuna katılmaktansa, zaten artık usta yetiştirecek eleman bulamayan sanayi benzeri meccralarda kendime yatırım yaparım. Örneğin motor ustası ol, üstüne iki tane yabancı dil çak, diller sayesinde işini ileri seviyeye taşı. Üniversitede arkadaşların iş aramaya başladıkları dönemde sen iş yerini açmış, altına arabanı çekmiş hayatını düzene oturtmaya başlamış olursun.
Hocam keşke dediğiniz gibi hayat şartlarımız olsa aile baskısı bir yanda okumayıp ne yapacaksın derdi bir başka sanayiye şuan bıraksalar giderim her dalda bir meslek edinmek bir altın bilezik olduğunun farkındayım ama aile baskısı ve şart koşmaları hayat biçimlerimizi bozmakta ama gelip göresiniz ki öyle bir şansımız yok aile baskısı çekenler bilir şaçlarımın bir kısmı artık beyazladı içime ata ata hocam