Ben kendi arabamı kendime zor veriyorum, babanın sana güvenmemesi doğal değil mi?
Trafik, anlık hata işi. İnsan günde kaç kez ölümden dönüyor trafikte. Sizi koruması, fikirlerinizin oturmasını beklemesi en doğal refleks.
Peder arabayı tek başıma vermiyor
82
●2.079
- 14-08-2020, 20:54:10Araba babanın hacım istersen 20 yıllık ehliyet sahibi ol istersen 50 yaşın da ol vermedik ten sonra vermez. Zorla alacak değilsin. Tavsiyem çok kullanmak istiyor isen kirala geç en güzeli kafan rahat olur
- 14-08-2020, 20:54:25Hocam konuya ilk gelen cevaplardan birisi de bu perspektifteydi. Babama gündelik hayatta ne peder diyorum ne de utanmadan vs. diyorum... Sadece iç sesimi buraya döktüm ve tecrübeleri olanların tavsiyesini istedim. Ön yargınızı kırmanız temennisiyle...globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 21:05:18Üyeliği durdurulduMillet 17 yaşında ehliyete başvurup alırken yaş kemale erdi hala almadım niye mi ihtiyacım yok hevesim var mı var halada içimde uktedir ama istemem. Senin gibiydim icimde fırtınalar kopuyordu acaba beni olgun mu görmüyor yada güvenmiyor mu diyordum ama artık onu bile önemsemiyorum yaşıtlarım araba ile gezerken babam motorunu bile bir kere vermemiştir ha hir ara verdi pardon yaş 20 iken eski motoru satma bana ver dedim nasıl olsa az yakıyor filan diye bir gün çağırdı verdi anahtarı sür dedi şaşırdım şimdi bir yere gitmeyeceğim dedim olsun sür dedi aldım tam çalıştırdım giderken köşeleri geçme dedi adam 100 metre git gel yaptırdı sinirlendim hemen dönüp geldim bıraktım motoru bir tür daha sür diyor sonra da sattı zaten düşünüyorum da kendi arabamı alınca çekeceğim acemiliği hayatımı kurmadan yani ne bileyim okul bitip meslek sahibi olmadan imkansız kredi olayını sevmem meslek sahibi olunca 2 sene araba için biriktirsem 30 yaşında araba sürmeyi öğreneceğim şimdi düşününce bende sinirlendim neyse dostum bunun çözümü yok en azından bulamadım ha umursamayarak çözüm buldum uzak bir yerden bir şey alinacaksa üşeniyor incimsi sen git diyor ama yürüyerek şimdi evede pek ugrayamayinca onuda demiyor umursama yaşıtlarınin şu yaşta yaşadığını sen daha sonra yaşayacaksın buda aile deyip geç