Peder arabayı tek başıma vermiyor
82
●2.079
- 15-08-2020, 02:36:53Ben kardeşime öğrettim sonra tek başına kısa mesafeye yani gözümün görebileceği kadar git gel şeklinde alıştırdım çünkü bana göre tek başına kullanmadan arabaya hakim olamazdı bence herkes için geçerli ama ilerleyen zamanlarda kendi başına bir yere gidip geldiğinde filan gözüm hep arkada kalırdı hep aklımdaydı. Çünkü trafiği biliyorum, kendisi hata yapmasa bile olabilecekleri biliyorum yani ne olursa olsun insanın içinde o korku var. Esirgemeyle hiç ilgisi yok bunun. Tabii istisnalar olabilir ama genel olarak böyledir bu durum.
Sen kendini iyi biliyosun eminsin ama baban dahi olsa seni senin kadar iyi bilemez ve verse bile aklında kalır. Bu gayet normal bir endişe. - 15-08-2020, 10:05:29Peder kilisede. Sen baban dan izin iste verir belki.ahmeterenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2020, 15:00:06Size katılmıyorum gayet doğru ve saygılı bir bakış açısı... peder kilise pederi mi ? (Peder diye hitap olduysa kırılmıştır adam belki ondan dolayı vermiyor..) Aile önemli hocam, sen bir babacım de adamın iç yağları erisinahmeterenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Diğer konuda ise Küçümseme değilde bir güvensizlik var gibi
)