Kendisine peder demiyorum başlıkta öyle yazdım, kendisine peder desem de sorun olacak bir durum göremiyorum. Üzücü bir bakış açısı.
Size katılmıyorum gayet doğru ve saygılı bir bakış açısı... peder kilise pederi mi ? (Peder diye hitap olduysa kırılmıştır adam belki ondan dolayı vermiyor..) Aile önemli hocam, sen bir babacım de adamın iç yağları erisin

Diğer konuda ise Küçümseme değilde bir güvensizlik var gibi