esparko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Peder arabayı tek başıma vermiyor
82
●2.079
- 14-08-2020, 20:23:10Hocam öylesi bir perspektiften bakınca çok haklısınız, ne dertler var ama gençlik işte bugünlerde gururumu bu yaralıyor.
- 14-08-2020, 20:24:46Herkes araba al diyor. Yahu genç arkadaşımız ha deyince nasıl araba alacak. Kendince derdini, üzüldüğü bir konuyu paylaşmış. Araba al araba al diyosunuz. Bu devirde çok kolaydı sanki, ilerleyen yıllarda elbette alır.
gönlü güzel kardeşim sabırlı ol, arabayı isteme akışına bırak. Böyle kendini strese sokma. Yaklaşımı doğru değil ama işte bi kaza beladan korkuyordur belki. Bırak akışına gitsin
- 14-08-2020, 20:26:19Şuan araba hevesin olduğu için durum böyle daha çok belli ediyor sorunlar daha görünür oluyor sana. Çözüm ne dersen çözümü yok kendi haline bırakacaksın istemeyeceksin o verirse kullan vermezse tenezzül etme bir süre sonra hevesin geçiyor hatta yan koltukta oturmak daha güzel bir hale geliyor 😂ahmeterenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ehliyet alalı 3 yıl oldu ama bir defa bile arabayı istemedim evin önünde haftalarca çalışmaz durar istemem bile, tenezzül etmem, değmez. Araba hevesim yok mu dersen ehliyet aldığımda çok hevesliydim ama sağ olsunlar hayattan soğudum hevesim kursağımda kaldı, artık binmek bile istemiyorum. Tâki ne zaman kendi arabamı alır, o arabayı canım ister uçuruma atar canım ister yakarım diyecek sahipliğe erişirim o zaman heveslenirim. 😂 Neyse bende içimi dökmüş oldum sanki kusura bakma 😂 - 14-08-2020, 20:27:02Yapma, güven tek kullanımlıktır !..ahmeterenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 20:28:21Hocam empati dolu cevabınız için çok teşekkür ediyorum.akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 20:36:35Bunu deyip baba ölünce mirası kabul edip, arabayı için rahat rahat kullanacak mısın? Bu konunun açılması bile saçma ama şu cevaplara bak, insanlar ailelerini düşman bellemiş gibi. Kaybetme korkusu, empati, en kötüsü bir bildiği vardır demek çok zor değil.Webcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 20:39:51Sana bir ağabey olarak şunu belirteyim ki inan bana baban o arabayı sen kullanamazsın diye değil sana birisi zarar verir, kaza yaparsın düşüncesiyle vermiyor diye düşünüyorum. Çünkü neredeyse kaza haberleri, trafik maganda haberleri duymadığımız gün yok gibi. Bence baban kendi isteğiyle sana ne zaman al kullan derse o zaman kullan.
- 14-08-2020, 20:41:15Hocam araba konusu dışında babamla aramız gayet iyi olduğu için ben de bu ihtimalin doğruluğuna önem vermeye başladım. Teşekkür ederim.perkosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle