Peder arabayı tek başıma vermiyor
82
●2.079
- 14-08-2020, 20:03:37Hocam bizim aramızda öyle bir ilişki yok ki. O bana şu yıllarda versin arabasını haftada 1 bile olsa. Kendi arabamı alınca benim arabam da babama kurban olsun yani. Ama vermiyorWebcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 20:04:13Haklı olabilirsiniz hocam ama 1.5 senedir hep yanımda gelince okula velisiyle gelen öğrenci gibi kompleks oluştubycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 20:05:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Babaların gözünde evlatlar hiç büyümez bunu unutma. Korktuğu için vermiyordur. Allah göstermesin kaza yaparsın, birşey olur sana vs diye.ahmeterenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben küçük iken köyde babamdan bisiklet istedim. 1 dönüm tarlayı bel yaptım bana bisiklet alsin diye ama yine de almadı. Gittim çalıştım para kazandım kendime bisiklet aldım.
Neden almamıştı acaba? Çünkü bizim köy hep rampa ve uçurum. Ban birşey olur diye. Ancak çocuğum olduğunda babamın tavırlarını net anladım.
Sakin babana karşı gelme, saygısızlık etme ve tek kötü kelime dahi kullanma. Baba evladının kötülüğünü asla ve katı istemez. Hayırlı evlat ol. - 14-08-2020, 20:05:22Hakkaniyetli fikirleriniz için teşekkür ederim ancak tek evladıyım be hocam ve dünyevi birçok alanda da başarı getirip gururlandırdım kendisini ama ısrarla bana güvenmiyor bu konuda.FİKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 20:05:57Çok teşekkür ederim hocam.karpowership adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 20:06:24O da kötü be hocam. Yok mu bu işin bir ortasıYusufcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 20:06:30Üyeliği durdurulduValla hocam bana minnet etmeyen anne babaya bende minnet etmem. Konu başında anladığım kadarıyla "ALAYCI" ifade vb diye belirtmiş.FİKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle