Hocam yorumunuz için teşekkür ederim ancak tek evladıyım. Vermeme sebebi cimrilik falan değil, bana güvenmiyor, küçümsüyor, sorumluluk vermiyor içten içe...
Babaların gözünde evlatlar hiç büyümez bunu unutma. Korktuğu için vermiyordur. Allah göstermesin kaza yaparsın, birşey olur sana vs diye.
Ben küçük iken köyde babamdan bisiklet istedim. 1 dönüm tarlayı bel yaptım bana bisiklet alsin diye ama yine de almadı. Gittim çalıştım para kazandım kendime bisiklet aldım.
Neden almamıştı acaba? Çünkü bizim köy hep rampa ve uçurum. Ban birşey olur diye. Ancak çocuğum olduğunda babamın tavırlarını net anladım.
Sakin babana karşı gelme, saygısızlık etme ve tek kötü kelime dahi kullanma. Baba evladının kötülüğünü asla ve katı istemez. Hayırlı evlat ol.