Sana bir ağabey olarak şunu belirteyim ki inan bana baban o arabayı sen kullanamazsın diye değil sana birisi zarar verir, kaza yaparsın düşüncesiyle vermiyor diye düşünüyorum. Çünkü neredeyse kaza haberleri, trafik maganda haberleri duymadığımız gün yok gibi. Bence baban kendi isteğiyle sana ne zaman al kullan derse o zaman kullan.