globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babana nasıl " utanmadan şunu bunu diyor" dersin? Yazıklar olsun.
Ulu orta babana neler diyorsun. Adam duysa kahrolur.
Belki de sana karşı tavrında en doğrusunu yapıyor.
Çok üzücü bu tepkin. Sakin ol biraz.
Hocam konuya ilk gelen cevaplardan birisi de bu perspektifteydi. Babama gündelik hayatta ne peder diyorum ne de utanmadan vs. diyorum... Sadece iç sesimi buraya döktüm ve tecrübeleri olanların tavsiyesini istedim. Ön yargınızı kırmanız temennisiyle...