Araba babanın hacım istersen 20 yıllık ehliyet sahibi ol istersen 50 yaşın da ol vermedik ten sonra vermez. Zorla alacak değilsin. Tavsiyem çok kullanmak istiyor isen kirala geç en güzeli kafan rahat olur