Merhaba arkadaşlar,
Nokia 1280 cep telefonu arıyorum. Özellikle bu model olmalı. İnternette çeşitli alışveriş sitelerinde var ancak sanırım orijinal telefon değiller ve hiç olumlu bir yorum göremedim.
Bu ürünü satabilecek arkadaşlar var ise mesajlarını bekliyorum.
Orijinal Nokia 1280 arıyorum
7
●88
- 24-10-2021, 23:04:50Babam için alıyorum hocam. Kendisi yaşlı. Ancak bu modele alışabildi. Telefonu arızalanınca aynısını bulayım dedim.
Eskiden güzeldi. Çağrı atardık. Ne güzel instagram, facebook yoktu. Daha sakindi hayatımız 😊
Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-10-2021, 23:09:42Okul zamanları, en iyi flörtleşme methoduydu kızla 😊 Çağrı attıysa; tamam! Aklındayım diyorduk. Çağrı atarak da aklımdasın subliminali çakıyorduk. Ehehe 😊slaytube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2021, 23:12:535 dakikası 1 kontör diye o zamanların Telsimini az zengin etmedik 😊
Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-10-2021, 23:36:58Bir nesil; Cem Yılmaz'ı Telsim reklamlarıyla tanıdı. 😊slaytube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle