• 24-10-2021, 22:59:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Nokia 1280 cep telefonu arıyorum. Özellikle bu model olmalı. İnternette çeşitli alışveriş sitelerinde var ancak sanırım orijinal telefon değiller ve hiç olumlu bir yorum göremedim.

    Bu ürünü satabilecek arkadaşlar var ise mesajlarını bekliyorum.
  • 24-10-2021, 23:01:54
    #2
    Hocam meraktan soruyorum, neden sadece bu model? Eski Nokia telefonları ben de severim. Keşke gitsek şöyle o yıllara.
  • 24-10-2021, 23:04:50
    #3
    Babam için alıyorum hocam. Kendisi yaşlı. Ancak bu modele alışabildi. Telefonu arızalanınca aynısını bulayım dedim.

    Eskiden güzeldi. Çağrı atardık. Ne güzel instagram, facebook yoktu. Daha sakindi hayatımız 😊

    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam meraktan soruyorum, neden sadece bu model? Eski Nokia telefonları ben de severim. Keşke gitsek şöyle o yıllara.
    • Mabel
    Mabel bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-10-2021, 23:09:42
    #4
    slaytube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam için alıyorum hocam. Kendisi yaşlı. Ancak bu modele alışabildi. Telefonu arızalanınca aynısını bulayım dedim.

    Eskiden güzeldi. Çağrı atardık. Ne güzel instagram, facebook yoktu. Daha sakindi hayatımız 😊
    Okul zamanları, en iyi flörtleşme methoduydu kızla 😊 Çağrı attıysa; tamam! Aklındayım diyorduk. Çağrı atarak da aklımdasın subliminali çakıyorduk. Ehehe 😊
  • 24-10-2021, 23:12:53
    #5
    5 dakikası 1 kontör diye o zamanların Telsimini az zengin etmedik 😊

    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okul zamanları, en iyi flörtleşme methoduydu kızla 😊 Çağrı attıysa; tamam! Aklındayım diyorduk. Çağrı atarak da aklımdasın subliminali çakıyorduk. Ehehe 😊
    • ByMaDaK
    ByMaDaK bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-10-2021, 23:36:58
    #6
    slaytube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 dakikası 1 kontör diye o zamanların Telsimini az zengin etmedik 😊
    Bir nesil; Cem Yılmaz'ı Telsim reklamlarıyla tanıdı. 😊
  • 25-10-2021, 00:27:18
    #7
    Platin üye
    eskiden sakin ve güzeldi herşey ....
  • 31-10-2021, 11:09:05
    #8
    Arayış devam ediyor...