Babam için alıyorum hocam. Kendisi yaşlı. Ancak bu modele alışabildi. Telefonu arızalanınca aynısını bulayım dedim.
Eskiden güzeldi. Çağrı atardık. Ne güzel instagram, facebook yoktu. Daha sakindi hayatımız 😊
Hocam meraktan soruyorum, neden sadece bu model? Eski Nokia telefonları ben de severim. Keşke gitsek şöyle o yıllara.