5 dakikası 1 kontör diye o zamanların Telsimini az zengin etmedik 😊

Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okul zamanları, en iyi flörtleşme methoduydu kızla 😊 Çağrı attıysa; tamam! Aklındayım diyorduk. Çağrı atarak da aklımdasın subliminali çakıyorduk. Ehehe 😊