Konu
Orijinal Nokia 1280 arıyorum
24-10-2021, 23:12:53
#5
Misafir
5 dakikası 1 kontör diye o zamanların Telsimini az zengin etmedik 😊
Mabel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Okul zamanları, en iyi flörtleşme methoduydu kızla 😊 Çağrı attıysa; tamam! Aklındayım diyorduk. Çağrı atarak da aklımdasın subliminali çakıyorduk. Ehehe 😊