Babam için alıyorum hocam. Kendisi yaşlı. Ancak bu modele alışabildi. Telefonu arızalanınca aynısını bulayım dedim.
Eskiden güzeldi. Çağrı atardık. Ne güzel instagram, facebook yoktu. Daha sakindi hayatımız 😊
Okul zamanları, en iyi flörtleşme methoduydu kızla 😊 Çağrı attıysa; tamam! Aklındayım diyorduk. Çağrı atarak da aklımdasın subliminali çakıyorduk. Ehehe 😊