Konu
Orijinal Nokia 1280 arıyorum
24-10-2021, 23:01:54
#2
Mabel
Hocam meraktan soruyorum, neden sadece bu model? Eski Nokia telefonları ben de severim. Keşke gitsek şöyle o yıllara.