Merhaba arkadaşlar,

Nokia 1280 cep telefonu arıyorum. Özellikle bu model olmalı. İnternette çeşitli alışveriş sitelerinde var ancak sanırım orijinal telefon değiller ve hiç olumlu bir yorum göremedim.

Bu ürünü satabilecek arkadaşlar var ise mesajlarını bekliyorum.