

Bakıyorum da herkes okuduğu yerin konusunu açıyor. Bende açayım dedim. Son yılım var mı burada okuyan ? Benim bölüm 4.sınıf, sınıf öğretmenliği. Ya da Giresunlu olanları konuya davet ediyorum.
Kilis şubesi diye konu açtım 1 tane bile forumda benim dışımda Kilisli çıkmadı, eğer burada Giresunlu da çıkmazsa yanlızım
gidip intihar ederim. 
tek diyebileceğim bim, 101 sağolsun alışverişleri buradan yapıyoduk, öğrenci için biraz pahalı ve erkek öğrenciye ev bulmak bayağ zor.