Bakıyorum da herkes okuduğu yerin konusunu açıyor. Bende açayım dedim. Son yılım var mı burada okuyan ? Benim bölüm 4.sınıf, sınıf öğretmenliği. Ya da Giresunlu olanları konuya davet ediyorum. Kilis şubesi diye konu açtım 1 tane bile forumda benim dışımda Kilisli çıkmadı, eğer burada Giresunlu da çıkmazsa yanlızım gidip intihar ederim.