• 07-10-2012, 23:11:03
    #10
    Hoşbulduk 4 yıl oldu geleli ama Bu yıl beni uğurlayın döneyim memleketime
  • 08-10-2012, 21:20:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    _KHaN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yenimi geliyorsun? Gel de görüşelim sende makalecisin benim gibi
    Görüşelim usta TBMYO Giresun Üniversitesi. Grafik Tasarım. Yeni kayıt yaptırdım.
  • 08-10-2012, 21:27:11
    #12
    Giresun ) Kümbete çık küt küt çifte oluktan soğuk su iç ))
  • 09-10-2012, 22:35:23
    #13
    cotanaklar1967 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giresun ) Kümbete çık küt küt çifte oluktan soğuk su iç ))
    Kümbete henüz gidemedim. Şimdilik merkezde geziniyorum.
  • 16-10-2012, 21:11:22
    #14
    Geldin mi bi ara zübeydede oturup makale yazdırayım sana
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Updullah. Geliyorum abiler ablalar
  • 16-10-2012, 23:04:22
    #15
    MertOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geldin mi bi ara zübeydede oturup makale yazdırayım sana
    Zübeyde tepe ya orası şimdi buz gibidir. Havalar da soğudu orada oturulmaz. Başka yer olursa olabilir.
  • 16-10-2012, 23:05:50
    #16
    Tepe mi yanıyor dışarısı kardeşim
    _KHaN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zübeyde tepe ya orası şimdi buz gibidir. Havalar da soğudu orada oturulmaz. Başka yer olursa olabilir.
  • 16-10-2012, 23:28:58
    #17
    Hacı ben niye üşüyorum evde yahu
  • 17-10-2012, 02:49:38
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Ben de Giresun'luyum. Teyyaredüzünde idi bizim ev. Güre kampüsü verdiğiniz resim. Az yolumuz geçmedi oralardan. Hey gidi gençlik günlerim