MertOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geldin mi bi ara zübeydede oturup makale yazdırayım sana
Zübeyde tepe ya orası şimdi buz gibidir. Havalar da soğudu orada oturulmaz. Başka yer olursa olabilir.