Konu
Giresun Üniversitesi
16-10-2012, 23:04:22
#15
_KHaN_
MertOzgur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geldin mi
bi ara zübeydede oturup makale yazdırayım sana
Zübeyde tepe ya orası şimdi buz gibidir. Havalar da soğudu orada oturulmaz. Başka yer olursa olabilir.