Giresun Üniversitesi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Giresun Üniversitesi
20
●
2.539
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üniversite
Giresun Üniversitesi
1
2
3
07-10-2012, 23:11:03
#10
_KHaN_
Hoşbulduk 4 yıl oldu geleli ama
Bu yıl beni uğurlayın döneyim memleketime
08-10-2012, 21:20:24
#11
MakaleYazari
Üyeliği durduruldu
_KHaN_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yenimi geliyorsun? Gel de görüşelim sende makalecisin benim gibi
Görüşelim usta
TBMYO Giresun Üniversitesi. Grafik Tasarım. Yeni kayıt yaptırdım.
08-10-2012, 21:27:11
#12
cotanaklar1967
Giresun
) Kümbete çık küt küt çifte oluktan soğuk su iç
))
09-10-2012, 22:35:23
#13
_KHaN_
cotanaklar1967 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Giresun
) Kümbete çık küt küt çifte oluktan soğuk su iç
))
Kümbete henüz gidemedim. Şimdilik merkezde geziniyorum.
16-10-2012, 21:11:22
#14
MertOzgur
Geldin mi
bi ara zübeydede oturup makale yazdırayım sana
MakaleYazari adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Updullah.
Geliyorum abiler ablalar
16-10-2012, 23:04:22
#15
_KHaN_
MertOzgur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geldin mi
bi ara zübeydede oturup makale yazdırayım sana
Zübeyde tepe ya orası şimdi buz gibidir. Havalar da soğudu orada oturulmaz. Başka yer olursa olabilir.
16-10-2012, 23:05:50
#16
MertOzgur
Tepe mi
yanıyor dışarısı kardeşim
_KHaN_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zübeyde tepe ya orası şimdi buz gibidir. Havalar da soğudu orada oturulmaz. Başka yer olursa olabilir.
16-10-2012, 23:28:58
#17
_KHaN_
Hacı ben niye üşüyorum evde yahu
17-10-2012, 02:49:38
#18
emrahaltun
Üyeliği durduruldu
Ben de Giresun'luyum. Teyyaredüzünde idi bizim ev. Güre kampüsü verdiğiniz resim. Az yolumuz geçmedi oralardan. Hey gidi gençlik günlerim
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler