Konu
Giresun Üniversitesi
16-10-2012, 23:05:50
#16
MertOzgur
Tepe mi
yanıyor dışarısı kardeşim
_KHaN_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zübeyde tepe ya orası şimdi buz gibidir. Havalar da soğudu orada oturulmaz. Başka yer olursa olabilir.