Tepe mi yanıyor dışarısı kardeşim
_KHaN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zübeyde tepe ya orası şimdi buz gibidir. Havalar da soğudu orada oturulmaz. Başka yer olursa olabilir.