• 17-10-2012, 03:06:29
    #19
    Teyyaredüzü Orada denize karşı güzel bir dairede oturdum ilk yıl. Ev iyiydi. Şimdi merkezdeyim.
  • 31-10-2012, 03:44:20
    #20
    Giresunluyum fakat üniversite dolayısı ile Isparta'da bulunmaktayım eğer üniversitenin kapalı olduğu zaman dilimlerinde buluşma falan ayarlanırsa pm atarsanız sevinirim

    Ek olarak ;

    Sessizliğini sakinliğini seviyorum. ( büyük şehirlerde görülemeyecek bir huzur katıyor insana )
  • 02-11-2012, 17:02:23
    #21
    bende hacihuseyinden :-D yari cekekli sayilirz :-D ktu trabzndayim ama haftasonlari giresundayim ozleniyor arkadas guzel sirin sehir