Konu
Giresun Üniversitesi
17-10-2012, 03:06:29
#19
_KHaN_
Teyyaredüzü
Orada denize karşı güzel bir dairede oturdum ilk yıl. Ev iyiydi. Şimdi merkezdeyim.