Giresunluyum fakat üniversite dolayısı ile Isparta'da bulunmaktayım eğer üniversitenin kapalı olduğu zaman dilimlerinde buluşma falan ayarlanırsa pm atarsanız sevinirim
Ek olarak ;
Sessizliğini sakinliğini seviyorum. ( büyük şehirlerde görülemeyecek bir huzur katıyor insana )