Giresunluyum fakat üniversite dolayısı ile Isparta'da bulunmaktayım eğer üniversitenin kapalı olduğu zaman dilimlerinde buluşma falan ayarlanırsa pm atarsanız sevinirim

Ek olarak ;

Sessizliğini sakinliğini seviyorum. ( büyük şehirlerde görülemeyecek bir huzur katıyor insana )