Konu
Giresun Üniversitesi
02-09-2012, 23:16:45
#5
teknohaberci
Memleketim, doğası, havası ve denizi ile, bütünüyle harikadır
Burdaki güzelliği hiçbir yerde görmedim. Herkes ölmeden görmeli. Öğrenci arkadaşlara da kolaylıklar ve başarılar.