Giresunda da kaldım, şebinparisde okudum şükür uzatmadan bitirdim tek diyebileceğim bim, 101 sağolsun alışverişleri buradan yapıyoduk, öğrenci için biraz pahalı ve erkek öğrenciye ev bulmak bayağ zor.