• 01-09-2012, 05:25:08
    #1



    Bakıyorum da herkes okuduğu yerin konusunu açıyor. Bende açayım dedim. Son yılım var mı burada okuyan ? Benim bölüm 4.sınıf, sınıf öğretmenliği. Ya da Giresunlu olanları konuya davet ediyorum. Kilis şubesi diye konu açtım 1 tane bile forumda benim dışımda Kilisli çıkmadı, eğer burada Giresunlu da çıkmazsa yanlızım gidip intihar ederim.
  • 02-09-2012, 22:47:17
    #2
    İkisi de ufak yer. Çok şanssızsın Eee sence Giresun'lular nasıl,öğrenciye bakış açıları nasıl yani öğrenciyi yoluş açıları
  • 02-09-2012, 22:52:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Giresunda da kaldım, şebinparisde okudum şükür uzatmadan bitirdim tek diyebileceğim bim, 101 sağolsun alışverişleri buradan yapıyoduk, öğrenci için biraz pahalı ve erkek öğrenciye ev bulmak bayağ zor.
  • 02-09-2012, 23:09:15
    #4
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisi de ufak yer. Çok şanssızsın Eee sence Giresun'lular nasıl,öğrenciye bakış açıları nasıl yani öğrenciyi yoluş açıları
    Vallahi doğru konuşuyorum beni kınama dostum. Giresun o kadar güzel bir şehir ki memleketime dönünce özlüyorum. Ama insanı biraz tehlikeli Nasıl anlatsam sana şöyle düşün. Öğrenci lafını duyunca kazıklamaya kalkıyorlar. Ama şehire bayılıyorum.

    HKND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giresunda da kaldım, şebinparisde okudum şükür uzatmadan bitirdim tek diyebileceğim bim, 101 sağolsun alışverişleri buradan yapıyoduk, öğrenci için biraz pahalı ve erkek öğrenciye ev bulmak bayağ zor.
    Gerçekten de öyle dostum. Ben merkezdeyim. Çok şükür bir hacı dayı evini verdi 3 yıldır evdeyim bu yıl son
  • 02-09-2012, 23:16:45
    #5
    Memleketim, doğası, havası ve denizi ile, bütünüyle harikadır Burdaki güzelliği hiçbir yerde görmedim. Herkes ölmeden görmeli. Öğrenci arkadaşlara da kolaylıklar ve başarılar.
  • 03-09-2012, 11:19:21
    #6
    MYO'yu Bitirdim Debboy'da Gazi Caddesinin Ucu Ölüm Gibi 4 Yıl
  • 04-10-2012, 21:30:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Updullah. Geliyorum abiler ablalar
  • 05-10-2012, 20:30:59
    #8
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Updullah. Geliyorum abiler ablalar
    Yenimi geliyorsun? Gel de görüşelim sende makalecisin benim gibi
  • 07-10-2012, 12:59:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hoşgeldiniz beyler