İkisi de ufak yer. Çok şanssızsın

Eee sence Giresun'lular nasıl,öğrenciye bakış açıları nasıl yani öğrenciyi yoluş açıları
Vallahi doğru konuşuyorum beni kınama dostum. Giresun o kadar güzel bir şehir ki memleketime dönünce özlüyorum.

Ama insanı biraz tehlikeli

Nasıl anlatsam sana şöyle düşün.

Öğrenci lafını duyunca kazıklamaya kalkıyorlar. Ama şehire bayılıyorum.
Giresunda da kaldım, şebinparisde okudum şükür uzatmadan bitirdim

tek diyebileceğim bim, 101 sağolsun alışverişleri buradan yapıyoduk, öğrenci için biraz pahalı ve erkek öğrenciye ev bulmak bayağ zor.
Gerçekten de öyle dostum. Ben merkezdeyim. Çok şükür bir hacı dayı evini verdi 3 yıldır evdeyim bu yıl son