R10'da Profesör var mı? Acaba
25
●749
- 13-12-2020, 00:29:53İnşallah hocam başarılar dilerimmgorgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2020, 14:59:50niye alınayım. eğlenceye katıldım sadece. her şeyi değil kendi alanımın bir kısmını biliyorumIyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Üniversiteler çalışkan karakterli insanları arıyor aslındamgorgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı. Benim de gözümde yoktu.hasbelkader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az kalmış bence. Bir süre sonra kendisi oluyorSizofren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2020, 16:33:03abi üni bitti diplomayı çıkarken yırttımmetinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bağıra bağıra çıktım fakülteden allah evinize ateşler salsın diye
en lanet 5 senem geçti yeminle
- 13-12-2020, 16:45:42İnşallah hocam başarılar dilerimSizofren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden olmasın hocam inşallah başarılar dilerimhasbelkader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle