• 12-12-2020, 20:25:39
    #10
    fikretk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek Lisans öğrencisiyiz ilerde inşallah bu mesajımı alıntılayacağım
    İnşallah hocam başarılar dilerim
  • 12-12-2020, 20:25:58
    #11
    yrd doç versek ?
  • 12-12-2020, 20:26:13
    #12
    Profesör olmayanlar üye olabiliyor muydu yahu ?
  • 12-12-2020, 20:26:55
    #13
    diplomasız ekonomi ve siyasal bilimler profesörleri çok fazla var.
    birde CEO çok var
    belki yazarlar size merakınız gider hocam
  • 12-12-2020, 20:27:13
    #14
    ben*
  • 12-12-2020, 20:35:36
    #15
    Yemek yeme konusunda profum buyrun
  • 12-12-2020, 22:52:37
    #16
    IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herbokoloji anabilim dalı profesörleri dolu hocam
    Herbokoloji olmasa da patoloji profesörüyüm.
  • 12-12-2020, 22:54:50
    #17
    @metinciris; yazacaktım kendisi yazmış
  • 12-12-2020, 23:28:33
    #18
    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herbokoloji olmasa da patoloji profesörüyüm.
    abi sen niye alınıyon