• 13-12-2020, 00:24:31
    #19
    Yüksek Lisans Öğrencisiyim hocam. İnşallah bir gün buraya profesor oldum yazmak nasip olur
  • 13-12-2020, 00:29:53
    #20
    mgorgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek Lisans Öğrencisiyim hocam. İnşallah bir gün buraya prof oldum yazmak nasip olur
    İnşallah hocam başarılar dilerim
  • 13-12-2020, 03:03:05
    #21
    Dr. ünvanı aldık ama, profesör olamayız sanırım
  • 13-12-2020, 08:29:25
    #22
    Yüksek lisans bitirdik. Doktora için uğraşıyoruz. İleride bende mesajımı alıntılarım neden olmasın 🤔
  • 13-12-2020, 13:40:47
    #23
    Üyeliği durduruldu
  • 13-12-2020, 14:59:50
    #24
    IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi sen niye alınıyon
    niye alınayım. eğlenceye katıldım sadece. her şeyi değil kendi alanımın bir kısmını biliyorum
    mgorgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek Lisans Öğrencisiyim hocam. İnşallah bir gün buraya profesor oldum yazmak nasip olur
    Üniversiteler çalışkan karakterli insanları arıyor aslında
    hasbelkader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dr. ünvanı aldık ama, profesör olamayız sanırım
    Hayırlısı. Benim de gözümde yoktu.
    Sizofren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek lisans bitirdik. Doktora için uğraşıyoruz. İleride bende mesajımı alıntılarım neden olmasın 🤔
    Az kalmış bence. Bir süre sonra kendisi oluyor
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pek zannetmiyorum hemşo. tokata selam direnişe devam
  • 13-12-2020, 16:33:03
    #25
    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye alınayım. eğlenceye katıldım sadece. her şeyi değil kendi alanımın bir kısmını biliyorum
    abi üni bitti diplomayı çıkarken yırttım bağıra bağıra çıktım fakülteden allah evinize ateşler salsın diye en lanet 5 senem geçti yeminle
  • 13-12-2020, 16:45:42
    #26
    Sizofren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek lisans bitirdik. Doktora için uğraşıyoruz. İleride bende mesajımı alıntılarım neden olmasın 🤔
    İnşallah hocam başarılar dilerim
    hasbelkader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dr. ünvanı aldık ama, profesör olamayız sanırım
    Neden olmasın hocam inşallah başarılar dilerim