Konu
R10'da Profesör var mı? Acaba
13-12-2020, 16:33:03
#25
IyibirNet
metinciris adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
niye alınayım. eğlenceye katıldım sadece. her şeyi değil kendi alanımın bir kısmını biliyorum
abi üni bitti diplomayı çıkarken yırttım
bağıra bağıra çıktım fakülteden allah evinize ateşler salsın diye
en lanet 5 senem geçti yeminle