Konu
R10'da Profesör var mı? Acaba
13-12-2020, 08:29:25
#22
Sizofren
Yüksek lisans bitirdik. Doktora için uğraşıyoruz. İleride bende mesajımı alıntılarım neden olmasın 🤔