Sizofren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüksek lisans bitirdik. Doktora için uğraşıyoruz. İleride bende mesajımı alıntılarım neden olmasın 🤔
İnşallah hocam başarılar dilerim
hasbelkader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dr. ünvanı aldık ama, profesör olamayız sanırım
Neden olmasın hocam inşallah başarılar dilerim