Konu
R10'da Profesör var mı? Acaba
13-12-2020, 16:45:42
#26
laaps
Sizofren adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yüksek lisans bitirdik. Doktora için uğraşıyoruz. İleride bende mesajımı alıntılarım neden olmasın 🤔
İnşallah hocam başarılar dilerim
hasbelkader adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dr. ünvanı aldık ama, profesör olamayız sanırım
Neden olmasın hocam inşallah başarılar dilerim