IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi sen niye alınıyon
niye alınayım. eğlenceye katıldım sadece. her şeyi değil kendi alanımın bir kısmını biliyorum
mgorgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüksek Lisans Öğrencisiyim hocam. İnşallah bir gün buraya profesor oldum yazmak nasip olur
Üniversiteler çalışkan karakterli insanları arıyor aslında
hasbelkader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dr. ünvanı aldık ama, profesör olamayız sanırım
Hayırlısı. Benim de gözümde yoktu.
Sizofren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüksek lisans bitirdik. Doktora için uğraşıyoruz. İleride bende mesajımı alıntılarım neden olmasın 🤔
Az kalmış bence. Bir süre sonra kendisi oluyor
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pek zannetmiyorum hemşo. tokata selam direnişe devam