abi sen niye alınıyon
niye alınayım. eğlenceye katıldım sadece. her şeyi değil kendi alanımın bir kısmını biliyorum
Yüksek Lisans Öğrencisiyim hocam. İnşallah bir gün buraya profesor oldum yazmak nasip olur
Üniversiteler çalışkan karakterli insanları arıyor aslında
Dr. ünvanı aldık ama, profesör olamayız sanırım
Hayırlısı. Benim de gözümde yoktu.
Yüksek lisans bitirdik. Doktora için uğraşıyoruz. İleride bende mesajımı alıntılarım neden olmasın 🤔
Az kalmış bence. Bir süre sonra kendisi oluyor
pek zannetmiyorum hemşo. tokata selam direnişe devam