mustaizm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilgisayar programcılığı önerir misiniz
33
●850
- 27-07-2020, 09:43:06Yorumlar için teşekkürler dostlar, bir sene daha mezuna kalma şansım yok. Şansımı dikey geçişle zorlayacağım o da olmazsa kpssden gardiyanlık diyorum, olabilecek en iyi hikayeyi yolu bulmaya çalışıyorum. Dikey geçişin zorluğunun farkındayım kontenjan sıkıntısı vsvs. Bakalım 2 sene okurken çalışacağım çünkü başka çıkış yolum kalmadı ek olarak pc programcılığı için mersin üni. Düşünüyorum önerir misiniz
- 27-07-2020, 09:43:44R10'da takılıyorsan büyük ihtimal yazılım merakın vardır, olay üniversite bölümünde değil sende bitiyor. Ben 2.öğretim bilgisayar programcılığı okuyorum ayrıca tam zamanlı çalışıyorum bölümümden memnunum, dgs ile geçmeyi düşünüyorum da çok zor büyük ihtimalle geçemem ama bu bölümü okuyup kurslara katılarak kendini geliştirirsen bir mühendisten farkın olmayacaktır.
- 27-07-2020, 09:48:1110 Üniversiteden sadece 1 tanesi. Çoğu üniversitede dersleri saymıyorlar.bedoso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıllıkta 120 akts alıyorsun. Benim 70 akts saydılar.
Dershaneye gidiyordum DGS'liler grubumuz vardı. Hepsi sayılan çok az öğrenci vardı.
Genelleme yapmam yanlış oldu doğru, bazı üniversiteler tüm aldığın dersleri sayıyor. İyi araştırmak gerekiyor. Sayarız deyip telefonda saymadıkları da oluyor.
Benim üniversitede hepsini sayıyoruz 2 senede bitiriyorsun dediler. Gel gör 3 senede bitirdik. Hiç ders bırakmadım ortalamayı 3'ün altına indirmedim. - 27-07-2020, 09:49:16mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki şu an çalıştığınız bir şirket var mı ? Düzenli işiniz var mı hocam - 27-07-2020, 09:53:35DGS ile geçiş yapan birisi olarak çok abartılacak bir sınav olmadığını söyleyebilirim (şahsi fikrimdir). Bu şekilde geçiş yapıp mühendisliği bitirirsen emin ol onlara göre daha önde başlayacaksın. Ben meslek lisesi ve 2 yıllık eğitimde aldığım bilgileri mühendislikte alamadım.
- 27-07-2020, 09:54:25İş konusunda kendini geliştirirsen iş çok bu bölümde. Ama okulda öğrendiklerinle mezun olursan iş bulamazsın.samfaqua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan ben kendi işimi yapıyorum. Web Sitesi - Mobil Uygulama kendi çapımda bir çevre yaptım ve şükür yetiyor.
Geçen yaz öyle instagramda iş ilanı gördüm, bi CV'mi attım. Adamlar havada kaptı, ertesi günü işe başladım.
CV'nin içini doldurman, Projeler yapman önemli. ( Öyle 2-3 ay çalıştım sonra evden çalışmak daha rahat diye bıraktım )