bedoso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam biraz genelleme konuşmuşsunuz, DGS ile mühendislik bitirip bu söylediklerinizi yaşamayan bir çok tanıdığım var. Evet dedikleriniz doğru ancak her Üniversite'de bu böyle değil.
10 Üniversiteden sadece 1 tanesi. Çoğu üniversitede dersleri saymıyorlar.
2 yıllıkta 120 akts alıyorsun. Benim 70 akts saydılar.
Dershaneye gidiyordum DGS'liler grubumuz vardı. Hepsi sayılan çok az öğrenci vardı.

Genelleme yapmam yanlış oldu doğru, bazı üniversiteler tüm aldığın dersleri sayıyor. İyi araştırmak gerekiyor. Sayarız deyip telefonda saymadıkları da oluyor.
Benim üniversitede hepsini sayıyoruz 2 senede bitiriyorsun dediler. Gel gör 3 senede bitirdik. Hiç ders bırakmadım ortalamayı 3'ün altına indirmedim.