Peki şu an çalıştığınız bir şirket var mı ? Düzenli işiniz var mı hocam
İş konusunda kendini geliştirirsen iş çok bu bölümde. Ama okulda öğrendiklerinle mezun olursan iş bulamazsın.
Şuan ben kendi işimi yapıyorum. Web Sitesi - Mobil Uygulama kendi çapımda bir çevre yaptım ve şükür yetiyor.
Geçen yaz öyle instagramda iş ilanı gördüm, bi CV'mi attım. Adamlar havada kaptı, ertesi günü işe başladım.
CV'nin içini doldurman, Projeler yapman önemli. ( Öyle 2-3 ay çalıştım sonra evden çalışmak daha rahat diye bıraktım )