DGS ile geçiş yapan birisi olarak çok abartılacak bir sınav olmadığını söyleyebilirim (şahsi fikrimdir). Bu şekilde geçiş yapıp mühendisliği bitirirsen emin ol onlara göre daha önde başlayacaksın. Ben meslek lisesi ve 2 yıllık eğitimde aldığım bilgileri mühendislikte alamadım.