Yorumlar için teşekkürler dostlar, bir sene daha mezuna kalma şansım yok. Şansımı dikey geçişle zorlayacağım o da olmazsa kpssden gardiyanlık diyorum, olabilecek en iyi hikayeyi yolu bulmaya çalışıyorum. Dikey geçişin zorluğunun farkındayım kontenjan sıkıntısı vsvs. Bakalım 2 sene okurken çalışacağım çünkü başka çıkış yolum kalmadı ek olarak pc programcılığı için mersin üni. Düşünüyorum önerir misiniz