R10'da takılıyorsan büyük ihtimal yazılım merakın vardır, olay üniversite bölümünde değil sende bitiyor. Ben 2.öğretim bilgisayar programcılığı okuyorum ayrıca tam zamanlı çalışıyorum bölümümden memnunum, dgs ile geçmeyi düşünüyorum da çok zor büyük ihtimalle geçemem ama bu bölümü okuyup kurslara katılarak kendini geliştirirsen bir mühendisten farkın olmayacaktır.