mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 Üniversiteden sadece 1 tanesi. Çoğu üniversitede dersleri saymıyorlar.
2 yıllıkta 120 akts alıyorsun. Benim 70 akts saydılar.
Dershaneye gidiyordum DGS'liler grubumuz vardı. Hepsi sayılan çok az öğrenci vardı.

Genelleme yapmam yanlış oldu doğru, bazı üniversiteler tüm aldığın dersleri sayıyor. İyi araştırmak gerekiyor. Sayarız deyip telefonda saymadıkları da oluyor.
Benim üniversitede hepsini sayıyoruz 2 senede bitiriyorsun dediler. Gel gör 3 senede bitirdik. Hiç ders bırakmadım ortalamayı 3'ün altına indirmedim.

Peki şu an çalıştığınız bir şirket var mı ? Düzenli işiniz var mı hocam