• 25-06-2020, 08:53:37
    #1
    igtr.net
    Bu gün son bir sınavım kaldı Yaz okulu yapıp mezun olacam Derslerinize çalışın ben çalışmadım bir yaz uzattım

    Artık öğrencilikten kurtulacam inşallah. Açıkcası mutluyum bir çok kişi ''okulu özleyecen veya bu günleri özleyeceksin'' diyor ama ben özlemeyecem hiç okulu sevmezdim sevmeyecem de sıkıcı geliyordu her zaman

    Tabi okumak iyidir belki okul dersleri falan bana bir katkısı olmadı ama üniversite okuyacaksanız kesinlikle kendi şehrinizde okumayın veya kendi şehrinize yakın şehirlerde okumayın tamamen farklı bölgeler olsun. Biraz ailenize uzak olsun kendinizi keşfetmenize neden olur. Ayrıca sorumluluk almanız gerektiğinde kendi sorumluluğunuzu alırsınız sorumluluklardan kaçamazsınız. Kendinizi öğrenirsiniz ayrıca farklı bir bölgede öğrenci olmanızın bir diğer avantajı ise ben köyde doğdum büyüdüm. Yani belli bir sosyal çevreye sahipsin hepsi aynı kafadandır tek ayrıldıkları nokta siyasi olur ve sadece 2 seçenek vardır o siyasi ayrılıkta buda sizin hep 2 kalıpta farklılaşmanıza neden olur. Bu yüzden farklı bölgelerde okuyun ayrıca türkiyenin güzel insanlarıyla tanışırsınız etnik köken fark etmeksizin değerli dostlarınız olur. Tüm insanların farklılıklarını neden olduğunu tam anlayamazsanız da sizi farklılığınızla kabul eden insanlarla yaşarsınız ve sizde onları kabul edersiniz İletişim becerileriniz gelişir. Hayatınızda farklı hedefleriniz olmaya başlar. Farklı şeyler keşfedersiniz.

    R10 her zaman bir çok şey bana öğretti ve mutluluğumu r10 da paylaşmak istedim Bir çok arkadaşım var burada çokta değerli arkadaşlardır neredeyse hepsinden bir şey kesinlikle öğreniyorsunuz. Ne kadar yeni insanlarla tanışmaktan uzak kalsanız o kadar az şey öğrenirsiniz.
  • 25-06-2020, 08:55:57
    #2
    ​hangi üniversite hangi bölüm hocam​​​
  • 25-06-2020, 08:57:36
    #3
    Benimde son senem inşallah seneye bende mezunum Hayırlı olsun diyelim şimdiden Hocam
  • 25-06-2020, 08:59:50
    #4
    igtr.net
    mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ​hangi üniversite hangi bölüm hocam​​​
    uluslararası kıbrıs: psikoloji psikolog oldum hayırlısı ile

    bestamiaraci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde son senem inşallah seneye bende mezunum Hayırlı olsun diyelim şimdiden Hocam
    inşallah hocam ama son yılla her şeyi bırakma yani buradan bir şeyler öğren son yıl mesela insanlar mezun olacak diye bu sefer iş kaygısı falan başlıyor bu yüzden mesela bir işler yapmayı düşün şimdiden diyeyim
  • 25-06-2020, 09:01:57
    #5
    Şimdiden hayırlı olsun
  • 25-06-2020, 09:02:22
    #6
    Hayırlısı olsun hocam benim üniversite bitmesine daha var allah banada nasip eder inş 😂😂
  • 25-06-2020, 09:04:41
    #7
    Hayırlı olsun hocam sonunda bir psikoloğumuzda oldu r10da
  • 25-06-2020, 09:06:11
    #8
    igtr.net
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiden hayırlı olsun
    teşekkürler hocam hayırlısı olsun

    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun hocam benim üniversite bitmesine daha var allah banada nasip eder inş 😂😂
    biter yaw ben diyodum 4 yıl nasıl bitecek bitti 4 yıl çok hızlıda geçiyor sıkıcı falan ama bitiyor



    SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam sonunda bir psikoloğumuzda oldu r10da
    psikolog vardı r10da 1-2 tane psikologla tanıştım
  • 25-06-2020, 09:10:17
    #9
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uluslararası kıbrıs: psikoloji psikolog oldum hayırlısı ile



    inşallah hocam ama son yılla her şeyi bırakma yani buradan bir şeyler öğren son yıl mesela insanlar mezun olacak diye bu sefer iş kaygısı falan başlıyor bu yüzden mesela bir işler yapmayı düşün şimdiden diyeyim
    Hocam çok şükür işim var 5. üniversiteyi okuyorum mühendislik