Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiden hayırlı olsun
teşekkürler hocam hayırlısı olsun

hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun hocam benim üniversite bitmesine daha var allah banada nasip eder inş 😂😂
biter yaw ben diyodum 4 yıl nasıl bitecek bitti 4 yıl çok hızlıda geçiyor sıkıcı falan ama bitiyor



SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam sonunda bir psikoloğumuzda oldu r10da
psikolog vardı r10da 1-2 tane psikologla tanıştım