uluslararası kıbrıs: psikoloji

psikolog oldum hayırlısı ile
inşallah hocam ama son yılla her şeyi bırakma

yani buradan bir şeyler öğren son yıl mesela insanlar mezun olacak diye bu sefer iş kaygısı falan başlıyor

bu yüzden mesela bir işler yapmayı düşün şimdiden diyeyim
Hocam çok şükür işim var 5. üniversiteyi okuyorum

mühendislik