fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uluslararası kıbrıs: psikoloji psikolog oldum hayırlısı ile



inşallah hocam ama son yılla her şeyi bırakma yani buradan bir şeyler öğren son yıl mesela insanlar mezun olacak diye bu sefer iş kaygısı falan başlıyor bu yüzden mesela bir işler yapmayı düşün şimdiden diyeyim
Hocam çok şükür işim var 5. üniversiteyi okuyorum mühendislik