mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
​hangi üniversite hangi bölüm hocam​​​
uluslararası kıbrıs: psikoloji psikolog oldum hayırlısı ile

bestamiaraci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde son senem inşallah seneye bende mezunum Hayırlı olsun diyelim şimdiden Hocam
inşallah hocam ama son yılla her şeyi bırakma yani buradan bir şeyler öğren son yıl mesela insanlar mezun olacak diye bu sefer iş kaygısı falan başlıyor bu yüzden mesela bir işler yapmayı düşün şimdiden diyeyim